Monday, December 25, 2023

25th Dec. Christmas gifts from Santa Claus サンタさんからのプレゼントだぞ

Christmas gifts from Santa Claus

12月25日 サンタさんからのプレゼントだぞ

 

 

 

When I woke up, I found the gift from Santa on my handmade table made from wine barrel.

  起きた時、手作りワイン樽テーブルの上にサンタさんからのプレゼントを見つけました。

 

 

 



It was snack beer.

  おかしとビールでした。

 


After that, I dried clothes inside.

  その後、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito woke up then found Christmas gifts put next to his pillow. It was snack and Rubik’s Cubes.

  Kaitoマンは起きて、枕元にクリスマスプレゼントを見つけました。おかしとルービックキューブでした。

 

 

 

Tamami also found Christmas gift from Yon-ta Clause. Yon means 4, after 3 (San). It was snack.

  Tamamiさんもプレゼントを見つけました。ヨンタさんからでした。

 

 

 

After that, I checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  その後、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito dashed to the meeting place happily from the entrance, maybe because he received his Christmas gifts from Santa Claus.

  Kaitoマンは玄関から集合場所まで幸せそうにダッシュで行きました。多分サンタさんからプレゼントがもらえたからでしょう。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Following that, Ichina woke up, found gifts in the Christmas sock, she hung last night, then

  それからTina姫が起きて、昨夜吊り下げた靴下の中にプレゼントを見つけて、

 

 

 

went down with them.

  プレゼントと一緒に下に降りました。

 


 

 

It was snack, Shiratama-san (her best Anpanman character) and toy washing machine.

  おかし、アンパンマンキャラクターで1番好きな「しらたまさん」、おもちゃの洗濯機でした。

 

 

 

After I left home, Ichina and Tamami went shopping and

  Torojiro先生が出発した後、Tina姫とTamamiさんは買い物に行って、

 


mostly stay home.

  主に家にいました。

 

 

 

I played the new sports “Igo ball” with my students.

  生徒たちと囲碁ボールをしました。

 

 

 

After school, we set up small stage and slopes for music concert.

  放課後、音楽会に向け、小さなステージとスロープを設置しました。

 

 

 

After work, I made parts to fix my handmade window, for spot air conditioner, to HIACE window.

  仕事の後、スポットエアコンの為の手作り窓をハイエース窓に固定するための部品を作りました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment