Tuesday, December 19, 2023

19th Dec. HIACE has come ハイエースが来たぞ

HIACE has come

12月19日 ハイエースが来たぞ

 

 

 



I measured the size of spot air conditioner to make a table on it.

  スポットエアコンの上にテーブルを作るためにサイズを測りました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside,

  その後、室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school then

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place from the entrance.

  玄関からダッシュで集合場所まで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

MOV_8861 2023.12.19 Kaito's School Attendance Scene


https://youtube.com/shorts/w2AZNxhPAD4

 

 

 

After I left home, Ichina woke up.

  Torojiro先生が出発してからTina姫は起きました。

 

 

 

We read books at school library,

  学校図書館で本を読み、

 

 

 

played bean bowling,

  ビーンボウリングをして、

 

 

 

played basketball with my students then went back home earlier because…

  バスケットを生徒と一緒にやって、早めに帰りました。なぜなら、

 

 

 

my new car TOYOTA HIACE has come today.

  今日、新車のトヨタハイエースが来たからです。大安吉日だったから今日来ました。

 

 

 

While I’m talking about car insurance with auto shop owner, Ichina and Kaito were playing at a living room.

  保険の話をしている間、Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 

Following that, I took a lecture about HIACE. HIACE is the super big car I was looking for and I also think this car is Super Every (my previous car)’s reincarnation

  それからハイエースについてレクチャーを受けました。ハイエースは求めていた大きな車です。以前乗っていたスーパーエブリィの生まれ変わりとも思います。

 https://torojiro2.blogspot.com/2015/09/23rd-sep-good-bye-super-every.html

↑エブリィとのお別れで、こんな記事を書いていましたなぁ~思いそのまま叶ってる~ 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

we played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment