Tuesday, December 12, 2023

12th Dec. Piggyback おんぶだぞ

Piggyback

12月12日 おんぶだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやり、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the meeting place in the rain.

  雨の中、集合場所まで歩いて行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

MOV_8476 2023.12.12 Kaito's School Attendance Scene, in the rain


https://youtu.be/IZy4lJ0FMKo

 

 

 

I repaired my handmade window.

  手作り窓を修復しました。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up,

  Torojiro先生が出発した後、Tina姫は起きて、

 

 

 

visited the clinic,

  診療所に行き、

 

 

 

ate lunch at home.

  家で昼食を食べました。

 

 

 

They visited Kaito’s school then saw Kaito’s work.

  彼らはKaitoマン学校を訪れ、作品を見ました。

 

 

 

I walked around my school with my students.

  生徒たちと学校周りを歩きました。

 

 

 

After work, we ate dinner together,

  仕事の後、夕食を一緒に食べて、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Kaito can carry Ichina on his back.

  KaitoマンはTina姫をおんぶできます。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters and read an Anpanman book then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て、アンパンマンを読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment