Monday, December 18, 2023

18th Dec. Cooking, Device 料理・工夫だぞ

Cooking, Device

12月18日 料理・工夫だぞ

 

 

 


Yesterday, I bought two pair of boost shoes at Second Street in Shimosuwa.

  昨日、2組のアディダスブーストを下諏訪のセカンドストリートで買いました。




I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked on the frozen yard,

  凍った庭を歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

MOV_8812 2023.12.18 Kaito's School Attendance Scene


https://youtube.com/shorts/q4L4ho1adLY

 

 

 

After I left home, Ichina woke up then ate breakfast.

  Torojiro先生が家を出た後、Tina姫は起きて、朝食を食べました。

 

 

 

At school, I played bean bowling and

  学校で生徒と一緒にビーンボウリングをして、

 

 

 

made small Christmas trees from pine cone, that Ichina picked up, with my students.

  Tina姫が拾ってくれた松ぼっくりで小さなクリスマスツリーを作りました。

 

 

 

Ichina ate breakfast at home,

  Tina姫は家で昼食を食べて、

 

 

 

went out with Tamami,

  Tamamiさんと外出して、

 

 

 

played at the amusement corner of Wing Road shopping male then

  ウィングロードのアミューズメントコーナーで遊んで、

 

 

 

got the toy wad of bills.

  おもちゃの札束を手に入れました。

 

 

 

I’ve completed my special equipment. It’s for spot air conditioner of HIACE. Its tires don’t roll thanks to these dimples.

  特殊装置を完成させました。ハイエースのスポットエアコンようです。タイヤがくぼみのお陰で転がらないのです。

 

 

 

Kaito helped Tamami cooking.

  KaitoマンはTamamiさんの料理を手伝いました。

 

 

 

After that, Ichina watched Anpanman,

  その後、Tina姫はアンパンマンを見て、

 

 

 

Kaito practiced vaulting box then

  Kaitoマンは跳び箱練習をして、

 

 

 

we ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Following that, we played until bath time,

  それからお風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters,

  まいぜんシスターズを見て、

 

 

 

I checked my handmade special equipment is working well then went to bed.

  手作り特殊装置が機能しているかどうか確認して寝ました。

No comments:

Post a Comment