Friday, December 22, 2023

22nd Dec. Wine Table On Spot Air Conditioner スポットエアコンの上のワインテーブルだぞ

Wine Table On Spot Air Conditioner

12月22日 スポットエアコンの上のワインテーブルだぞ

 

 

 


I’ve almost completed the special wine tables made of wine barrel top. I set it up on the spot air conditioner of HIACE.

  ハイエースのスポットエアコンの上に載せるワイン樽の天板で作ったテーブルをほぼ完成させました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside,

  その後、室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual and

  いつも通りに見送って、

 

 

 

watched a lot of monkeys as usual.

  いつも通り、たくさんのサルを見ました。

 

 

 

Tamami has almost completed New Year’s card design.

  Tamamiさんはほぼ年賀状デザインを完成させました。

 

 

 

We had a Christmas party at school.

  学校でクリスマス会をやりました。

 

 

 

After work, I adjusted the parts of wine table.

  仕事の後、ワインテーブルの部品を調整しました。

 

 

 

Kaito did homework and Ichina disturbed him.

  Kaitoマンは宿題をして、Tina姫は邪魔をしました()

 

 

 

On the way back, I visited the clinic then had a body maintenance.

  帰りに整骨院で体の調整をしました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment