Saturday, December 2, 2023

2nd Dec. Neighborhood tour, Ski Poles ご近所巡り・スキーストックだぞ

Neighborhood tour, Ski Poles

12月2日 ご近所巡り・スキーストックだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools then watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって

 

 

 

jogged via the lake Midorik and Osakada Pond.

  みどり湖、小坂田池経由で走りました。

 

 

 

After that, I took shower and washed clothes then dried them inside.

  その後、シャワーを浴びて、服を洗い、室内に干しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

I prepared for New Year’s Event with neighborhoods.

  ご近所さんと正月イベントの準備をしました。

 

 

 

When I came back home, they were playing at Japanese-style rooms.

  家に帰った時、家族は和室で遊んでいました。

 

 

 

Ichina and I went for neighborhood tour to deliver the notice of New Year’s event I prepared today.

  Tina姫とご近所巡りをして、今日準備した正月イベントの通知を配りました。

 

 

 

Following that, we played at our yard then counted the number of morning glory flower. No flower was blooming.

  それから庭で遊んで、アサガオを数えました。1つも咲いていませんでした。

 

 

 

After lunch,

  昼食後、

 

 

 

we played at a yard a little then

  少し庭で遊んで、

 

 

 

visited Kaito’s favorite amusement park. He practiced batting.

  Kaitoマンお気に入りのアミューズメントパークに行き、バッティング練習をしました。

MOV_7936 2023.12.02 Batting Cage


https://youtu.be/u5JeP1OOHNg

 

 

 

We had a good time there,

  楽しい時間を過ごして、

 

 

 

Kaito got this toy at the bingo game.

  Kaitoマンはビンゴゲームでこのおもちゃをゲットしました。

 

 

 

After that, we bought kerosene,

  その後、灯油を買って、

 

 

 

visited some shops.

  いくつか店を廻りました。

 

 

 

At Second Street, Kaito bought new ski poles.

  セカンドストリートで、Kaitoマンは新しいスキーストックを買いました。

 

 

 

We visited some shops again then went back home.

  いくつかまた店を廻り、家に帰りました。

 

 

 

We ate dinner together, played until bath time,

  一緒に夕食を食べ、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment