Wednesday, December 20, 2023

20th Dec. Test Drive 試乗だぞ

Test Drive

12月20日 試乗だぞ

 

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito received hand-me-down clothes from Tamami’s cousin. It’s Luigi, Mario’s brother.

  KaitoマンはTamamiさんのいとこからおさがりをもらいました。マリオの弟ルイージです。

 

 

 

Since, Kaito really wanted to ride on HIACE, we took a test drive.

  Kaitoマンがハイエースにどうしても乗りたかったので、試乗しました。

 

 

 

We are not allowed to drive outside of our site until 28 Dec. HIACE is very big!

  12月28日までは敷地の外では乗れません。ハイエースはデカいです!

 

 

 

After that, Kaito dashed to the meeting place and

  その後、Kaitoマンは集合場所までダッシュで行って、

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。


 

 

 

I parked HIACE here like this and parked light dump truck behind HIACE. It’s for anti-theft.

  このようにハイエースを停め、後ろに軽ダンプを停めました。盗難防止です。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up then ate breakfast.

  Torojiro先生が学校に行った後、起きて朝食を食べました。

 

 

 

I worked hard with my students.

  生徒と一緒に一生懸命働きました。

 

 

 

Today’s school lunch. Wow!

  今日の給食。おぉ~!

 

 

 

We took music class.

  音楽の授業を受けました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

Ichina went out for shopping with Tamami then got gloves for sled and ski.

  Tina姫はTamamiさんと買い物にでかけ、ソリとスキー用の手袋を手に入れました。

 


1703041754340 2023.12.20 Ichina is singing a kid's song


https://youtube.com/shorts/l5E2ojuvNgI

Ichina is singing a song for kids’.

  Tina姫は子どもの歌を歌っています。



 

After work, I made special parts for spot air conditioner.

  仕事の後、スポットエアコン用の特殊部品を作りました。

 

 

 

Kaito helped Tamami cooking.

  KaitoマンはTamamiさんの料理を手伝いました。

 



 

After dinner, we played until bath time,

  夕食後、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters and read an Anpanman book then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て、アンパンマンの本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment