Saturday, December 16, 2023

16th Dec. Monkeys, Vaulting Box, MAZDA, 99 coins サル・跳び箱・マツダ・99枚のメダルだぞ

Monkeys, Vaulting Box, MAZDA, 99 coins

12月16日 サル・跳び箱・マツダ・99枚のメダルだぞ

 

 

 



I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

jogged along the statue of old guy with lion body. I met a lot of monkeys on the way.

  体がラインのおっさん経由で走りました。道中たくさんのサルに会いました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were eating breakfast.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは朝食を食べていました。

 

 

 

This is Kaito’s winter vacation plan.

  Kaitoマンの冬休み計画です。

 

 

 

Kaito practiced jump rope then

  Kaitoマンはなわとび練習をして、

 

 

 


did a vaulting box for the first time. I have to teach him how to do it from now.

  初めて跳び箱をしました。これからやり方を教えなければなりません。

 

 

 

After that, I dried clothes inside,

  その後、Torojiro先生は洗濯物を室内に干して、

 

 

 

Ichina and Kaito played at a living room then

  Tina姫とKaitoマンは居間で遊んで、

 

 

 

started watching their favorite movies.

  好きな動画を見始めました。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

wiped the windows,

  窓を拭いて、

 

 

 

practiced vaulting box again then

  また跳び箱を練習して、

 

 

 

visited MAZDA dealer to cancel insurance. Thank you for your help for 10 years.

  マツダさんを訪れ、保険の解約をしました。10年間お世話になりました。

 

 

 

Following that, we visited Second Street and

  それから、セカンドストリートと

 

 

 

Nambu park, trained our body there.

  南部パークを訪れそこで体を鍛えました。

 

 

 

After that, we moved to Kaito’s favorite amusement park. He got 99 coins and

  その後、Kaitoマンお気に入りのアミューズメントに行き、99枚のメダルと

 

 

 

8 boxes of Pocky.

  8箱のポッキーを手に入れました。

 

 

 

After that, we visited some reuse shops,

  その後、いくつかリユースショップを廻って、

 

 

 

I had my hair cut,

  Torojiro先生は髪を切って、

 

 

 

we went back home and took a break.

  家に帰って休憩しました。

 

 

 

After dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

 

 

 

I bought some Christmas gifts online.

  アマゾンでいくつかクリスマスプレゼントを買いました。

No comments:

Post a Comment