Saturday, January 28, 2023

28th Jan. Rabbit in Asahi Prime Ski Field あさひプライムのウサギだぞ

Rabbit in Asahi Prime Ski Field

1月28日 あさひプライムのウサギだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

played with Ichina,

  Tina姫と遊んで、





 

filled the tank with kerosene then

  灯油タンクを満たして、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina read the fart book,

  Tina姫はおならの本を読んで、

 

 

 

Kaito practiced cup and ball,

  Kaitoマンはけん玉練習をして、

 

 

 

they ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I shoveled snow at a balcony then visited Asahi Prime Ski Field.

  バルコニーの雪かきをして、あさひプライムに行きました。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami visited grandparents’ house.

  Tina姫とKaitoマンとTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I visited here only for ski lesson.

  スキー講習の為だけにここへ来ます。

 

 

 

I took charge of 4 local primary school kids, 4-6 grade. They were excellent level so

  4名の地元小学生4年~6年を担当しました。彼らは上級レベルだったので、

 

 

 

I took them to the top many times.

  何度も頂上に連れて行きました。

 

 

 

















We can see the special big rabbit at the surface of the mountain, haha. We can see it clearly in autumn.

  山の表面に大きな特別なウサギが見えます。秋の方がクッキリです。

https://torojiro2.blogspot.com/2021/11/14th-nov-mowing-at-ski-field.html

 

 

 

After ski lesson, I visited grandparents’ house. Kaito was playing with grandparents and Ichina was watching them.

  スキーレッスンの後、じいじばあばの家に行きました。Kaitoマンはじいじばあばと遊んでいました。Tina姫はそれを見ていました。

 

 

 

On the way back home, I bought kerosene.

  帰宅途中に灯油を買いました。

 

 

 

Ichina played on my handmade stool.

  Tina姫は手作り踏み台の上で遊びました。

 

 

 

Kaito practiced folding paper with watching explanations in youtube.

  Kaitoマンはyoutube動画の説明を見ながら折り紙練習をしました。

 

 

 

After dinner, I played with Ichina until bath time.

  夕食後、お風呂の時間までTina姫と遊びました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment