Wednesday, January 25, 2023

25th Jan. Same as Ted bear テッドくまさんと同じだぞ

Same as Ted bear

1月25日 テッドくまさんと同じだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

shoveled snow then

  雪かきをして、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

 防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then watched TV.

  Tina姫とKaitoマンは起きてテレビを見ました。

 

 

 

Her posture is the same as that of Ted bear.

  Tina姫の姿勢はテッドくまさんの姿勢と同じです()

 

 

 

Ichina and Kaito played at a bed room,

  Tina姫とKaitoマンは寝室、

 

 

 

living room and dining kitchen.

  居間、ダイニングキッチンで遊びました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was watching tablet PC.

  家に帰った時、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

Our living room is good as a playground.

  遊び場として、今は最適です。

 

 

 

After dinner, we brushed our teeth, took a bath,

  夕食後、歯を磨いて、風呂に入り、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment