Friday, January 20, 2023

20th Jan. Kotetsu Cat 小鉄だぞ

Kotetsu Cat

1月20日 小鉄だぞ

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played at a living room.

  リビングで遊んで、

 

 

 

ate breakfast then brushed teeth.

  朝食を食べ、歯を磨きました。

 

 

 

We had an examination exam today and I took charge of parents’ meeting.

  今日は入試でした。Torojiro先生は保護者懇談担当でした。

 

 

 

Since we didn’t have school lunch, I visited Senrikou Chinese restaurant with my colleagues.

  給食がなかったので、同僚の先生たちと中華の千里香に行きました。

 

 

 

After work, I had my hair cut at a barber in front of Shiojiri Station then

  仕事の後、塩尻駅前の散髪屋で髪を切って、

 

 

 

visited the clinic near the station for my body  maintenance.

  体のメンテナンスの為に駅近くの整骨院に行きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was practicing cup and ball.

  家に帰った時、Tina姫はけん玉練習をしていました。

 

 

 

Kaito was calculating something.

  Kaitoマンは何か計算していました。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

practiced cup and ball again. We are imitating “Kotetsu cat”, who is our favorite animation “Jarinko Chie”’s character and is very good at cup and ball.

  けん玉をまた練習しました。じゃりン子チエの小鉄を見習ってやっています。


https://youtu.be/_LjqLhWC4n4

 

 

 

After that Kaito took a bath with Tamami, Ichina played with me,

  その後、KaitoマンはTamamiさんとお風呂に入って、Tina姫はTorojiro先生と遊んで、

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment