Thursday, January 19, 2023

19th Jan. Ultraman Pose ウルトラマンポーズだぞ

Ultraman Pose

1月19日 ウルトラマンポーズだぞ

 




 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farms.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Kaito woke up then practiced folding paper.

  Kaitoマンは起きて折り紙練習をしました。

 

 

 













Ichina posed Ultraman.

  Tina姫はウルトラマンになりました()

 

 

 

After that they played at a living room,

  その後、居間で遊んで、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito went to nursery school and Ichina & Tamami visited grandparents’ house.

  Kaitoマンは保育園に行き、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We have an entrance exam tomorrow.

  明日は入試です。

 



 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played with Anpanman toy,

  アンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment