Wednesday, January 11, 2023

11th Jan. Door Closer ドアクローザーだぞ

Door Closer

1月11日 ドアクローザーだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

watched security cameras, swimming pools and our farm as usual.

  いつものように防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

We decided to change a door closer because I cannot repair oil leaking.

  ドアクローザーを交換することにしました。オイル漏れは直せないのです。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, Kaito studied Alphabets and Japanese hiragana,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、Kaitoマンはアルファベットとひらがなを勉強して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After breakfast, Kaito dashed in the room then went to nursery school.

  朝食後Kaitoマンは部屋の中をダッシュして、保育園に行きました。

 

 

 

I went to work,

  Torojiro先生は仕事に行って、

 

 

 

Ichina and Tamami went to Sky Park for a walk.

  Tina姫とTamamiさんはスカイパークへ散歩に行きました。

 

 

 

Ichina and Kaito played with Anpanman and Thomas toys,

  Tina姫とKaitoマンはアンパンマンとトーマスのおもちゃで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

 

 

 

I ordered this door closer.

  このドアクローザーを注文しました。

No comments:

Post a Comment