Monday, January 30, 2023

30th Jan. As a mop モップとしてだぞ

As a mop

1月30日 モップとしてだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, Kaito made some work with folding paper then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、Kaitoマンは折り紙で作品を作って、

 

 

 

they ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

While I was working, Ichina was helped Tamami cleaning rooms. She is mopping with a window wiper, haha.

  Torojiro先生が働いている間、Tina姫はTamamiさんの掃除を手伝いました。窓ふきワイパーでモップがけをしています()

 

 

 

On the way back, I stopped at the railway crossing and watched the limited express, Shinano.

  帰りに踏み切りで停まり、特急しなのを見ました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing with music books and

  家に帰った時、Tina姫は音楽の本で遊んでいて、

 

 

 

Kaito was writing something.

  Kaitoマンは何か描いていました。

 

 

 

After dinner, we brushed teeth,

  夕食後、歯を磨いて、

 

 

 

played together, took a bath,

  一緒に遊んで、風呂に入って、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment