Monday, January 16, 2023

16th Jan. Anpanman Book アンパンマンの本だぞ

Anpanman Book

1月16日 アンパンマンの本だぞ

 

 


 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、




ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, did things they wanted then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、やりたかったことをやって、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

We had a meeting then said our aim this year.

  集会を開いて今年の目標を発表しました。

 

 

 

Ichina and Tamami went for a walk and bought Anpanman book.

  Tina姫とTamamiさんは散歩に行って、アンパンマンの本を買いました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was helping Tamami and Kaito was watching TV.

  家に帰った時、Tina姫はTamamiさんのお手伝いをしていて、Kaitoマンはテレビを見ていました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

Ichina played with two Anpanman music books.

  Tina姫は2冊のアンパンマンの音絵本で遊びました。

 

 

 

Finally we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment