Thursday, January 12, 2023

12th Jan. Pikachu ピカチュウだぞ

Pikachu

1月12日 ピカチュウだぞ

 

 


I dried clothes inside, ate breakfast then

  室内に洗濯物を干して、朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then studied arithmetic.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、算数の勉強をしました。

 

 

 

This is Pikachu drawn by Kaito.

  Kaitoマン作のピカチュウです!

 

 

 

I had a school bus duty.

  スクールバス当番でした。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After school, I passed through Sky Park by school bus.

  放課後、スクールバスでスカイパークを通過しました。

 

 

 

Ichina went for a walk with holding arithmetic book haha.

  Tina姫は算数の本を持ったまま散歩にいきました()

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing with Anpanman toy and

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊んでいて、

 

 

 

Kaito was jumping on a sofa.

  Kaitoマンはソファで飛んでいました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment