Monday, January 23, 2023

23rd Jan. Anpanman Bedding アンパンマン布団だぞ

Anpanman Bedding

1月23日 アンパンマン布団だぞ

 

 


I ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

 防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

I always finish drying clothes within 2 hours even in winter.

  冬場でも2時間以内で洗濯物を乾かします。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

played together then Kaito went to nursery school.

  一緒に遊んで、Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After school, I had a parent-teacher meeting.

  放課後保護者懇談をしました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene.

  帰りに灯油を買いました。

 

 

 

Ichina and Kaito were playing at dining kitchen room.

  Tina姫とKaitoマンはダイニングキッチンで遊んでいました。

 

 

 

This is an Anpanman bedding I got when Kaito was 1 or 2 years old at crane game in Okaya Lake Walk shopping mall.

  これはKaitoマンが確か1歳か2歳頃、岡谷レイクウォークのクレーンゲームで獲ったアンパンマン布団です。

 

 

 

Now, it fits Ichina.

  今はTina姫にちょうど合います。

 

 

 

After we played at a living room, took a bath,

  居間で遊んで、風呂に入って、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment