Friday, January 13, 2023

13th Jan. Large quantities of cup noodles 大量のカップヌードルだぞ

Large quantities of cup noodles

1月13日 大量のカップヌードルだぞ

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast with gazing at the new door closer,

  新しいドアクローザーを眺めながら朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farms.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

practiced cap and ball then

  けん玉練習をして、

 

 

 

darted at Tamami.

  Tamamiさんに飛びつきました。

 

 

 

I watched Blue Thunder, freight rain, on the way.

  道中、ブルーサンダーを見ました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, I received large quantities of cup noodles from Osaka.

  大阪から大量のカップ麺を受け取りました。

 

 

 

Around 7 PM, I moved to Shiojiri city center then

  7時頃、塩尻市街地へ移動して、

 

 

 

had a dinner party with my colleagues.

  同僚の先生たちと夕食会でした。

 

 

 

After that, I walked back home. It takes me about 50 minutes.

  帰りは歩いて帰りました。50分で着きます。

No comments:

Post a Comment