Thursday, January 26, 2023

26th Jan. The Last Parents' Day, Bremen Town Musicians 最後の参観日・ブレーメンの音楽隊だぞ

The Last Parents' Day, Bremen Town Musicians

1月26日 最後の参観日・ブレーメンの音楽隊だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito ate breakfast, brushed their teeth then Kaito went to nursery school.

  Tina姫とKaitoマンは朝食を食べ、歯を磨き、Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

It was the last parents’ day of Kaito’s nursery school. I watched its movies and photos later.

  保育園最後の参観日でした。後で動画と写真を見ました。

 

 

 

Morning meeting.

  朝の会

 

 

 

They played “Bremen Town Musicians” and Kaito took charge of a mouse.

  ブレーメンの音楽隊を演じ、Kaitoマンはねずみ役でした。

 

 

 

He did very well.

  とてもよくできました!

 

 

 

I played together with Ichina until bath time.

  お風呂の時間までTina姫と遊びました。

 

 

 

Since Kaito was tired from the last parents day, we watched fart movies then went to bed earlier.

  Kaitoマンは参観日で疲れていたので、おなら動画を見た後、早く寝ました。

No comments:

Post a Comment