Friday, January 6, 2023

6th Jan. Sawdust, Illumination 木屑・イルミネーションだぞ

Sawdust, Illumination

1月6日 木屑・イルミネーションだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Kaito made his handmade folding paper and Ichina was played with Anpanman toy.

  Kaitoマンは手作り折り紙を作って、Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊びました。

 

 

 

After that they ate breakfast.

  その後、朝食を食べました。

 

 

 

I started working and had a lot of meetings.

  仕事始めで、たくさん会議がありました。

 

 

 

I cleaned woodwork room then gathered the big bag of sawdust for our yard.

  木工室を掃除して、庭の為の木屑を集めました。

 

 

 

I can see the beautiful illumination on the way back home.

  帰り道にキレイなイルミネーションが見られます。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment