Wednesday, January 18, 2023

18th Jan. Soccer Ball サッカーボールだぞ

Soccer Ball

1月18日 サッカーボールだぞ

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina lifted a soccer ball and Kaito practiced cup and ball.

  Tina姫はサッカーボールを持ち上げ、Kaitoマンはけん玉練習をしました。

 

 

 

They made the cup tower together then

  一緒にカップタワーと作って、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina took SDGs cards then went for a walk with Tamami.

  Tina姫はSDGsのカードを取って、Tamamiさんと散歩に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After dinner, Kaito and Ichina brushed their teeth,

  夕食の後、歯を磨いて、

 

 

 

played soccer until bath time,

  お風呂の時間までサッカーをして、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment