Tuesday, January 24, 2023

24th Jan. Cup and Ball けん玉だぞ

Cup and Ball

1月24日 けん玉だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm,

 防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina was crying a lot this morning.

  今朝Tina姫はいっぱい泣いていました。

 

 

 

Kaito played with the toy then

  Kaitoマンはこのおもちゃで遊んで、

 

 



ate breakfast. 

   朝食を食べました。



I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We played kin-ball.

  キンボールをやりました。

 

 

 

Lately, Ichina and Kaito are practicing cup and ball every day.

  最近Tina姫とKaitoマンは毎日けん玉を練習しています。

 

 

 

Ichina played with this toy, I bought at the roadside station on the way back from Kiso-Fukushima Ski Field.

  Tina姫は、木曽福島スキー場からの帰りに買ったおもちゃで遊びました。無限にプチプチ言わせます(笑)

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment