Tuesday, January 10, 2023

10th Jan. Walking 歩いているぞ

Walking

1月10日 歩いているぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Before bath time, Ichina always walks at a hall.

  お風呂の前に、Tina姫はいつも廊下を歩きます。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment