Thursday, July 16, 2020

16th Jul. Sudden Shower, Fishing 夕立ち・魚釣りだぞ




Sudden Shower, Fishing

16日 夕立ち・魚釣りだぞ

 

 

 

 

Kaito sleeps with bears every day.

  Kaitoマンは毎日くまさん達と寝ます。

 

 

 

Kaito jumped from a closet.

  押し入れから跳びました。

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance then

  Tamamiさんを玄関で見送って

 

 

 

watched two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

There were only 2 students in my classroom today because another students are having on-the-job training now.

  教室に2人の生徒しかいませんでした。他の生徒は現場実習に行っています。

 

 

 

We jogged as usual.

  いつも通り走りました。

 

 

 

We made a rocking chair and low-dining table.

  ロッキングチェアとチャブ台を作りました。

 

 

 

Huge volume school lunch!

  凄まじい量の給食!

 

 

 

When we were watching trains from our balcony, we were caught in a shower.

  バルコニーで電車を見ている時、突然夕立がありました。

20200716_181719 Sudden Shower 1

https://youtu.be/FVdDqrp2bfU

 

 

 

 

 

Since Kaito told me in advance, we managed to come into our house before we got wet.

  Kaitoマンが前もって教えてくれたので、何とか濡れずに家に入りました。

20200716_181907 Sudden Shower 2

https://youtu.be/EsfBPyKQ04k

 

 

 

After that we played fishing game. Kaito is really good at it.

  その後、魚釣りゲームをしました。Kaitoマンはとても上手です。

 

 

 

We did 2 rounds and Kaito won twice.

  2回やってKaitoマンは2度勝ちました。

No comments:

Post a Comment