Wednesday, July 22, 2020

22nd Jul. Sushi 寿司だぞ

Sushi

22日 寿司だぞ


Kaito played with the blower at a passage and

  Kaitoマンは廊下と

 

 

 

at the balcony.

  バルコニーで送風機で遊びました。

20200722_060031 Blower in the early morning

https://youtu.be/hH_c-FQ6Y_c

 

 

 

Kaito always opens store before he starts eating breakfast.

  Kaitoマンはいつも朝食を食べる前にお店を出します。

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance then

  Tamamiさんを玄関で見送って

 

 

 

watched a female stag beetle. I caught it at my school and brought back home. Unfortunatelly it flew out of the box on the way back, but this morning I found it in my car.

  メスのクワガタムシを見ました。昨日学校で捕まえて持ち帰りましたが、途中に逃げてしまいました。でも今朝車の中で発見しました。

 

 

 

We played marathon then

  マラソンごっこをして

 

 

 

waved hands to two commuter trains.

  2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

I think I need to fix some points about the rocking chair.

  ある箇所を直す必要ありです。

 

 

 

My students likes my handmade drums.

  生徒たちは手作りドラムが好きです。

 

 

 

I got Kaitos magnetic toy from China.

  中国からKaitoマンのマグネットおもちゃを手に入れました。怪しいです。

 

 

 

We met up at Kappa Sushi Restaurant then

  かっぱ寿司で集合して、

 

 

 

ate sushi all we wanted.  

  たらくふ寿司を食べました。

 

 

 

Before taking a bath, we fed the stag beetle.  

  風呂に入る前に、クワガタにエサをあげました。

 

 

 

We played a tag at Japanese-style rooms.

  和室で鬼ごっこをしました。

No comments:

Post a Comment