Tuesday, July 7, 2020

7th Jul. Star Festival Decoration 七夕飾りだぞ

日 七夕飾りだぞ

 

 

 

 


Kaito saw Tamami off then

  KaitoマンはTamamiさんを見送って

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

We waved hands to two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

Since it was raining we didnt jog but danced at our classroom.

  雨だったので、走らず教室でダンスでした。

 

 

 

My student piled the timber for a low-dining table.

  生徒はチャブ台の材木のやすりがけをしました。

 

 

 

We enjoyed bowling with plastic bottles.

  ペットボトルボウリングを楽しみました。

 

 

 

Kaito put the Star Festival decoration on his head. Looks nice!

  Kaitoマンは七夕飾りを頭につけました。似合っています!

No comments:

Post a Comment