Friday, July 17, 2020

17th Jul. String, Pump, Dog 紐・ポンプ・イヌだぞ

String, Pump, Dog

17日 紐・ポンプ・イヌだぞ

 

 

 

 





Since it was raining, Kaito saw Tamami off at the entrance and kids room.

  雨が降っていたので、KaitoマンはTamamiさんを玄関と子ども部屋で見送りました。

 

 

 

Kaito jumped from a closet.

  押し入れから跳びました。

 

 

 

We watched two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

We danced at our classroom.

  教室でダンスしました。

 

 

 

We made cupcakes.

  カップケーキを作りました。

 

 

 

I visited the workplace and observe my student having on-the-job training.

  事業所を訪れ、現場実習している生徒を観ました。

 

 

 

On the way back, I bought nylon strings for mower.

  帰りに草刈り機用のナイロン紐を買いました。

 

 

 

Im making special divice on this point.

  ココに特殊な工夫を施しています。

 

 

 

I borrow this suction pump and rocking chair for our new house.

  新しい家の為に、このポンプとロッキングチェアを借ります。

 

 

 

Kaito jumped from a closet again.

  Kaitoマンはまた押し入れから跳びました。

 

 

 

Kaito received a lot of gifts from my aunt in Osaka.

  大阪の伯母からたくさんの贈り物を受け取りました。

 

 

 

He likes this toy dog especially but it doesnt work...I need to call its customer center.

  特にワンワンがお気に入りですが、動きません・・・。カスタマーセンターに電話しなければいけません。

20200717_210617 Talking Dog

https://youtu.be/ytJyfq1r-Mo

No comments:

Post a Comment