Friday, July 3, 2020

3rd Jul. Another Railway LIne 他の路線だぞ

Another Railway LIne
日 他の路線だぞ



 



We saw Tamami off in the morning then
  Tamamiさんを見送って、





Kaito and I walked up the slope near our house to watch the train passes here around 7:15.
  KaitoマンとTorojiro先生は家の近所の坂道を7時15分辺りに通貨する電車を見るため歩いて登りました。





Although we were not in time, Kaito made sure there is another railway line different from Blue Thunder, Azusa and usual commuter trains pass on. We also confirmed that there is the remains of ancient railway station called Higashi-Shiojiri Station.
  間に合いませんでしたが、Kaitoマンはここにいつも見ている電車(ブルーサンダー、あずさ、いつもの通勤電車)が通る路線と違う路線があると確認しました。また、ここに旧東塩尻駅の遺跡があることも確認しました。





We played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。





We watched two commuter trains at the usual railway line.
  いつもの路線で2本の通勤電車を見ました。いつもの路線は松本~東京の中央線です。家から駅(=保育園)までは徒歩10分です。朝一に登って見た線路は松本~塩尻~辰野~岡谷(or飯田方面)に行く本数の少ない路線です。家から徒歩5分以内で近いのですが、駅はありません。





 
We jogged in the morning.
  朝走りました。





Its rainy season so we dont feel hot but we ate shaved ice.
  梅雨時で暑くないのですが、かき氷を食べました(笑)。






 
Since the dancing skeleton Gaikocchan was daincing alone, Kaito took Gaikocchan to his room then
  踊る骸骨のがいこっちゃんが一人で踊っていたので、Kaitoマンは自分の部屋に連れて行き、





 
danced together.
  一緒に踊りました。





They are very good friends.
  とても仲良しです。

No comments:

Post a Comment