Monday, July 13, 2020

13th Jul. Topknot ちょんまげだぞ

 「Topknot

13日 ちょんまげだぞ

 

 

 

 

Kaito saw Tamami off at our house yard.

  Kaitoマンは庭か何かよく分からない場所でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで

 

 

 

waved hands to two commuter trains.

  2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

I picked one student up at the bus stop.

  バス停で1人の生徒を迎えました。

 

 

 

Two of my students made low-dining tables together.

  2人の生徒がチャブ台を一緒に作りました。

 

 

 

When we played together with Ted bears, I noticed

  テッドくまさん達と遊んでいる時に

 

 

 

that Kaito tied his hair in a topknot maybe at his nursery school. What a funny boy haha.

  Kaitoマンが(多分保育園で)ちょんまげを結っているのに気が付きました。おもろい少年です~はっはっは

No comments:

Post a Comment