Wednesday, July 15, 2020

15th Jul. Jump from a closet 押し入れから跳ぶぞ

Jump from a closet

15日 押し入れから跳ぶ

 

 


Kaito saw Tamami off at the entrance.

  KaitoマンはTamamiさんを玄関で見送りました。

 

 


 

We played at the kids park, did Marathon Game

  キッズパークで遊びました。Kaitoマンのいう「マラソン」をしました。

 

 

 

Kaito climbed two climbing walls.

  2つのクライミングウォールを登りました。

 

 

 

We waved hands to two commuter trains.

  2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

I taught student how to make the seat part of a rocking chair.

  ロッキングチェアの座面の作り方を教えました。

 

 

 

Im making special device for my handmade rocking chair.

  手作りロッキングチェアに特別な工夫を施しています。

 

 

 

I picked garbage together with Kaito until it got dark.

  Kaitoマンと一緒に暗くなるまでゴミ拾いをしました。

 

 

 

We played tag at a Japanese-style room until dinner time.

  夕食の時間まで和室で鬼ごっこをしました。

 

 

 

At the smallest Japanese-style room, Kaito climbed up the closet then

  一番小さい和室で、Kaitoマンは押し入れによじ登り

 

 

 

jumped off. He is brave boy.

  飛び降りました。Kaitoマンは勇敢な少年です。

No comments:

Post a Comment