Thursday, July 2, 2020

2nd Jul. From the Sky 空からだぞ

From the Sky
日 空からだぞ


 


Around 5 AM, I practiced drone to take movies of my house from the sky. I managed to take a movie and finally it fell into the trees.
  朝5時に、上空からの家の映像を撮る為にドローン練習をしました。(早朝から何をやっておるのかね・・・)何とか撮影できましたが、木の中に落ちました・・・。ブレブレですが、家も映っております。
Jul. 2020 Drone Practice 5 





Luckily the place my drone fell was not so high. The neighbor Mr. Komatsu took it for me. Thank you very much.
  運がよかったことに、墜落した場所は低かったので、隣のKomatsuさんが撮ってくれました。ありがとうございます。農家の朝は早い(笑)!





 
We saw Tamami off then
  Tamamiさんを見送って、





 
played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。





 
We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。





We jogged in the morning.
  朝走りました。





 
I taught how to make pot stands.
  鍋敷きの作り方を教えました。





 
On the way back from school, I watched the limited express Shinano.
  学校帰りにしなのを見ました。めったに踏切にかからないので、珍しいのです。





I picked Kaito up then watched his favorite trains Blue Thunder and Azusa.
  Kaitoマンのお迎えに行き、お気に入りのブルーサンダーとあずさを見ました。





 
Kaito picked flowers for Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんに花を摘みました。





 
We played at the kids park again then practiced drone.
  再びキッズパークで遊び、ドローンの練習をしました。
2 Jul. 2020 Drone Practice 6

No comments:

Post a Comment