Saturday, July 25, 2020

25th Jul. Birthday Party 誕生日だぞ

Birthday Party

7月25日 誕生日だぞ














I jogged in the morning outside. On the way I was caught in a shower. It can’t be helped because it’s a rainy season.

  朝、外を走りました。途中雨に降られました。梅雨なので仕方ないですね~。

 

 

 



Two house cleaners visited and cleaned our house. Especially carpets of 4 rooms were dirty.

  2名の清掃員が来て、家をきれいにしてくれました。4部屋のカーペットが特に汚かったのです。

 

 

 





I did my work at the room for rocking chairs.

  ロッキングチェア部屋で仕事をしました。

 

 

 

I received Bluetooth speaker,

  ブルーツーススピーカー、

 

 

 

new drone,

  新しいドローン、

 

 

 

camera for drone from Wish.

  ドローン用カメラをWishから受け取りました。

 

 

 

New drone is working very well.

  新しいドローンはよく機能します!

 

 

 





Around 5 PM, we had Kaito’s birthday party at Cannery Row. Kaito made “Bad-expression face”

  5時頃、キャナリーロウでKaitoマンの誕生日会をしました。「悪い顔です」

 

 

 





We ate delicious food then

  おいしい食事を食べて、

 

 

 



celebrated Kaito’s 4th birthday.

  4歳の誕生日を祝いました。

20200725_181931 Kaito's Birthday Party

https://youtu.be/8Gu4RuFlRm0

 






On the way back, we visited the reuse shop then bought cheep toys.

  帰りにオフハウスで安いおもちゃを買いました。

 

 

 

When we came back home, Kaito opened his birthday present, a vending machine toy

  家に帰って、誕生日プレゼントを開きました。自動販売機、

 

 

 




magnet block toy from China,

  中国からのマグネットブロック、

 

 

 





construction site toy set I bought separately from website.

  ネットで別々に買い集めた(廃版のおもちゃなので・・・)「くみかえ工事現場セット」です。でもyoutubeでは普通に見られるので欲しがりますわなぁ~

 

 

 




Kaito started playing at once.

  すぐに遊び始めました。

20200725_203720 Kaito is playing with a toy construction site

https://youtu.be/qFYjC7joGv0

 

 

 



20200725_210023 Kaito is playing with a toy vending machine

https://youtu.be/QvQMHzW4vno

 

 

 

 


Since cleaned carpets were still wet, we slept at a corridor. 2 corridors of our house have enough space to sleep.

  きれいになったカーペットがまだ湿っているので、廊下で寝ました。家の2本の廊下は眠るのには十分なスペースがあります。

No comments:

Post a Comment