Sunday, July 12, 2020

12th Jul. New Course 新しいコースだぞ

New Course

12日 新しいコースだぞ

 

 



I woke up early and moved to the pond then

  早起きして、池に移動して、

 

 

 

cut grass together with local residents who are farmers, though Im not a farmer.

  地域住民で農業をしている人たちと草刈りをしました。Torojiro先生は農業従事者ではありませんが・・・

 

 

 

Following that I jogged along the new course one of farmers told me.

  その後、1人の農家のおっちゃんが教えてくれた新しいコースに沿って走りました。

 

 

 

On the way back, I went on the usual course to the lake MIdoriko.

  帰りにいつものコースでみどり湖まで走りました。

 

 

 

The trader of a storehouse visited our house then we decided the place to set up a storehouse.

  倉庫業者が来て、倉庫を設置する場所を決めました。3m×3.5mありますが、どこでもいいようです。

 

 

 

After that I picked garbage together with Kaito.

  その後Kaitoマンとゴミ拾いをしました。

 

 

 

Since I noticed a train would come soon, we walked up the slope.

  電車が来ると分かったので、坂道を上がりました。

 

 

 

 

At last Kaito succeeded to watch train here. He was listening to its sounds.

  ようやくKaitoマンはここで電車が見られました。いつも音だけ聞いていました。

20200712_121936 Commuter train near our house, Higashi Shiojiri Station

https://youtu.be/XPPpXr0daeY

 

 

 

We received the gift for the celebrations of our moving from Tamamis parents.

  Tamamiさんの両親から引越祝いをいただきました。

 

 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで

 

 

 

had lunch party with Tamamis parents.

  Tamamiさんの両親と昼食会をしました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at my massage bed and

  Kaitoマンはマッサージベッドと

 

 

 

 

at Osaka Station.

  大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

 

In the evening, we watched Azusa at our balcony then Kaito and I went shopping to Valor Supermarket.

  夕方バルコニーであずさを見て、スーパーバローに買い物に行きました。

20200712_173149 Azusa from our balcony

https://youtu.be/l2wSCrSk5gw

 

 

 

 

Lately Kaito wants to buy presents for Tamami and I, although I pay them every time.

  最近KaitoマンはTamamiさんとTorojiro先生にプレゼントを買いたがります。お金を払うのはTorojiro先生ですが・・・

 

 

 

Kaito danced together with Gaikocchan.

  がいこっちゃんとダンスをしました。

No comments:

Post a Comment