Monday, July 27, 2020

27th Jul. No Train Watch 電車無しだぞ

No Train Watch

27日 電車無しだぞ

 

 

 

 





We saw Tamami off at the entrance then

  Tamamiさんを玄関で見送って、

 

 

 

 

played at the kids park. While we were playing marathon, Kaito said I wont watch train!! What??

  キッズパークで遊びました。マラソンごっこをしている時、Kaitoマンは「電車見ない!」と言いました。なに??

 

 

 

 

When we arrived at his nursery school, I asked him Dont you watch train? he replied No, I never What happened? Maybe he will turn 4 tomorrow, right?

  保育園に着いた時、「電車見ないの?」と聞きました。Kaitoマンは「もう電車見ない」と答えました。何が起こったんだ??多分明日4歳になるから・・・かな?卒業したと言えばそれまでですが、運転手さんがよく手を振り返してくれたり、クラクションを鳴らしくれていたので、寂しい気もします。



 

At school, we danced inside because it was raining.

  雨が降っていたので、ダンスを室内でやりました。

 

 

Due to the corona virus, our first sale was called off. Next one will be held but only half day. We doesnt have to make our products a lot.

  コロナで第一回目の販売が中止になり、次のも半日だけになったので、たくさん製品を作る必要がないのです・・・。

 

 


 

We made pickled cucumbers.

  きゅうりの漬物を作りました。

 

 


 

After I came back home, I gathered garbage.

  仕事から帰った後、ゴミ拾いをしました。

 

 

 

I received the lazy clip from Wish. I can watch mobile phone screen with lying down.

  このクリップをWishで手に入れました。寝ながら携帯画面を見ることができます。

 

 

 

Kaito ate last dinner as 3 years old boy.

  Kaitoマンは3歳の少年としての最後の夕食を食べました。

No comments:

Post a Comment