Saturday, July 18, 2020

18th Jul. Gravel, Bamboo Stilts, Vending Machine 砂利・竹馬・自動販売機だぞ

Gravel, Bamboo Stilts, Vending Machine

18日 砂利・竹馬・自動販売機だぞ

 

 

 

 




I jogged in the morning in the rain.

  朝、雨の中走りました。

 

 

 

Kaito was sleeping with the dog that is in poor health.He is anxious about that the dog may go to veterinary hospital.

  Kaitoマンは体調が悪いわんちゃんと寝ていました。わんちゃんが動物病院に行くかどうか心配しています。

 

 

 

We played the fishing game.

  魚釣りゲームをしました。

 

 

 

Following that I threw big stones away with Tamamis father.

  それから、Tamamiさんの父さんと一緒に大きな石を捨てました。

 

 

 

We carried gravel then covered a garden path and part of our yard with it.

  砂利を運び、庭の路に敷き詰め、庭の一部に敷きました。この先約30トンの砂利が必要です。でもタダです(笑)

 

 

 

Although we dont practice it lately, Kaito is improving its skill. This toy is good for bamboo stilts.

  最近練習していませんが、Kaitoマンは缶ぽっくりの技術を高めています。これは竹馬練習に良いです。もうすぐ竹馬を始めましょう。ちなみにTorojiro先生は竹馬で階段も普通に登りますし、大縄跳びも跳びます。スキーと竹馬は自分の脚と同じです。

 

 

 

After that we sold our old light fixtures then

  その後、古い照明器具を売って、

 

 

 

bought Kaitos toys.

  Kaitoマンのおもちゃを買いました。

 

 

 

We inspected Kaitos birthday gifts in 10 days. We buy it on the Internet haha.

  10日後のKaitoマン誕生日のプレゼントを調べました。ネットで買います(笑)

 

 

 

Kaito jumped from a closet as usual.

  いつも通り押し入れから跳びました。

No comments:

Post a Comment