Saturday, July 4, 2020

4th Jul. Storehouse and Door 倉庫と扉だぞ

Storehouse and Door
日 倉庫と扉だぞ



 



I assembled Osaka Station then set up my massage bed.
  大阪駅を組み立てて、マッサージベッドを設置しました。





Kaito was playing with Gaikocchan.
  Kaitoマンはがいこっちゃんと遊んでいました。





 
We visited my favorite store PLUE ONE then bought a part of the broken doornob for US$9.
  お気に入りのプラスワンへ行き、壊れたドアノブのパーツを買いました。900円ほどで





We visited Kaitos pediatrics and got medicine then met up with Tamamis parents at Shabuyou restaurant. We had a birthday party for Tamamis mother.
  Kaitoマンの小児科で薬をもらって、しゃぶ葉に行きました。Tamamiさんの母の誕生日会でした。





Following that we enjoyed shopping and I had my hair cut.
  その後、買い物を楽しんで、Torojiro先生は散髪しました。




 
Kaito likes animals.
  Kaitoマンは動物好きです。




 
We need to buy a storehouse outside.
  外の倉庫を買う必要ありです。






 
Kaito is starting to like the snack I used to like when I was child.
  KaitoマンはTorojiro先生が子どもの頃好きだったねるねるねるねが好きになってきました。「めるめるめるめ」と言いますが・・・(笑)





 
I fixed the broken door within 10 minutes. It cost me only US$9.
  はい、見積は2万円近くでしたが、10分以内900円で直しました。ハッハッハ





 
Kaito was daincing with watching Anpanman DVD.
  KaitoマンはアンパンマンDVDを見て踊っていました。

No comments:

Post a Comment