Friday, July 31, 2020

31st Jul. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony

31日 終業式だぞ

 

 

 








 

Kaito was sleeping longer because Tamami has already finished her 1st term of school.

  Kaitoマンは長く寝ていました。Tamamiさんが1学期を終えているからです。

 

 

 

I went to school as usual.

  いつも通り学校に行きました。

 

 

 

Since it was the last day of 1st term, we cleaned our classroom.

  1学期最後の日なので教室掃除をしました。

 

 

 

We ate shaved ice.

  かき氷を食べました。

 

 

 

At last we fnished the 1st term. Due to the corona virus we postponed the closing ceremony.

  やっと1学期が終わりました。コロナの影響で終業式を延期しました。

 

 

 

I cut grass as well today.

  今日も草刈りをしました。

 

 

 

We ate cakes as a reward for hard work of 1st term.

  1学期がんばったご褒美でケーキを食べました。

 

 

 

Of course Kaito likes it very much.

  もちろんKaitoマンはケーキ大好きです。

No comments:

Post a Comment