Thursday, July 30, 2020

30th Jul. Old Anpanman Movie 古いアンパンマンだぞ

Old Anpanman Movie

30日 古いアンパンマンだぞ

 

 

 

 






We saw Tamami off at a carport because it was raining.

  雨が降っていたのでカーポートでTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We enjoyed karaoke then took a vote on which is the best theme of our cultual festival.

  カラオケを楽しんで、どのテーマが文化祭にふさわしいか投票しました。

 

 

 

We watched the old style Anpanman movie. It was fun.

  古いタイプのアンパンマンを見ました。面白かったです。

 

 

 

I cut grass.

  草刈りをしました。

 

 

 

We danced together with Gaikocchan, the dancing skeleton.

  がいこっちゃんとダンスをしました。

No comments:

Post a Comment