Monday, July 6, 2020

6th Jul. Very Small とても小さいぞ

Very Small
日 とても小さい



 



Kaito playing at the new kids park looks very small maybe because the premises of our house is very big.
  新しいキッズパークで遊んでいるKaitoマンはとても小さく見えます。多分敷地が大きいからでしょう。




We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。





 
Kaitos rain boots look very small because Kaito is getting bigger. We need to buy bigger one.
  Kaitoマンの長靴は小さく見えます。Kaitoマンが大きくなっているからです。大きい長靴を買わなければなりません。





Since it was raining, we couldnt jog but we danced at our classroom instead.
  雨だったので、走れませんでしたが、代わりに教室でダンスをしました。





 
My student improved his skill of producing a low-dining table.
  生徒はチャブ台作りの技能を高めました。





Kaito and Tamami like a new bathroom. We can use a hot shower as we like. I only continue using my old style handmade shower.
  KaitoマンとTamamiさんは新しい浴室が好きです。温水シャワーが好きなだけ使えます。Torojiro先生だけは、旧式の手作りシャワーを使い続けます。

No comments:

Post a Comment