Saturday, July 11, 2020

11th Jul. Umbrella 傘だぞ

Umbrella

11日 だぞ

 

 

 

 





I jogged to the lake Midoriko in the morning.

  朝みどり湖まで走りました。

 

 

 

I cut grass after jog.

  走った後、草刈りをしました。

 

 

 

Kaito was eating breakfast when I finished mowing.

  草刈りを終えた時、Kaitoマンは朝食を食べていました。

 

 

 

Around noon, we visited AEON mall then bought Kaitos umbrella. He chose the umbrella with cars pattern.

  お昼頃イオンモールに行って、Kaitoマンの傘を買いました。車の絵柄を選びました。

 

 

 

 

 

He tried capsuled-toy veding machine and got Anpanmans enemy Dokinchan UFO.

  ガチャガチャをやってドキンUFOをゲットしました。

 

 

 

We watched toy trains.

  Nゲージを見ました。

 

 

 

Lunch

  昼食

 

 

 

Following that Tamami visited her favorite shops then Kaito and I walked around the mall.

  それからTamamiさんは自分の好きなお店を廻り、KaitoマンとTorojiro先生はイオンモールを歩き回りました。

 

 

 

Kaito wanted to visit the toy trains courner again. When we watch trains ,that we dont know, I always ask Mr. Yajima. Immediately he replies.

  Kaitoマンは電車コーナーにもう一回行きたがりました。電車の名前が分からない時は、いつもYajimaさんに聞きます。速攻で返事してくれます。

 

 

 

After the mall, we visited Off House, reuse shop.

  イオンモールの後、オフハウスに行きました。

 

 

 

Kaito likes Anpanmans enemy Baikinman

  Kaitoマンはバイキンマンが好きです。

 

 

 

Kaito jumped a closet.

  押し入れから跳びました。

 

 

 

I used the immitation of GoPro from China. It managed to work.

  ゴープロの模造品を使いました。何とか動きます。

No comments:

Post a Comment