Friday, July 24, 2020

24th Jul. Escalator エスカレーターだぞ

Escalator

24日 エスカレーターだぞ

 

 

 




 Although the stag beetle disappeared again, I found it at the balcony in the morning.

  クワガタは再びいなくなりましたが、朝バルコニーで見つけました。

 

 

 

I jogged for 1 hour inside because it was raining heavily.

  激しく雨が降っていたので家の中を1時間走りました。

 

 

 


We visited the civil engineer, who mended the wall of our house for free, near our house and sent beers. He was Kaitos classmates grandfather, wow!

  家の壁をタダで直してくれた近所の土木屋さんにお礼のビールを渡しに行きました。Kaitoマンの同じクラスの子のおじいちゃんでした。おぉ~繋がりますなぁ~。

 

 


 

We visited AEON mall. Todays lunch.

  イオンモールへ行きました。昼食です。

 

 


 

Kaito did capsuled-toy vending machine and got Anpanmans friend Hamburger Kid

  Kaitoマンはガチャガチャをやって、ハンバーガーキッドを手に入れました。

 

 


 

He really likes to take an escalator.

  Kaitoマンはエスカレーターに乗ることが大好きです。

 

 


 

We watched toy trains then

  鉄道模型を見て、

 

 

 

took another escalator at the other shopping mall.

  他のショッピングモールで新たにエスカレーターに乗りました。

 


 

 

Kaito played with the toy dog, Ted bears and newcomer Hamburger Kid

  Kaitoマンはワンワン、テッドくまさん、新入りのハンバーガーキッドと遊びました。

 

 



 

When I was drinnking beer at the room for rocking chair, Kaito was playing with Hamburger Kid. Its a part of block toy.

  Torojiro先生がロッキングチェア部屋でビールを飲んでいる時、Kaitoマンはハンバーガーキッドで遊びました。それはアンパンマンのブロックのパーツなのです。

 


 

 

Following that Kaito watched Anpanman DVD with blowing.

  それからKaitoマンはブロワーをしながらアンパンマンDVDを見ました。

 

 


 

Although we received toys from Amazon and Kaito found his birthday gifts, he never open it because we promissed that he opens it at Kaitos birthday party.

  アマゾンからおもちゃが届いて、Kaitoマンは見つけましたが、開けません。誕生日会で開けると約束したからです。

No comments:

Post a Comment