Sunday, July 19, 2020

19th Jul. Light Truck, Dump Truck, Dance 軽トラ・ダンプカー・ダンスだぞ

Light Truck, Dump Truck, Dance

19日 軽トラ・ダンプカー・ダンスだぞ

 

 

 

 



I jogged in the morning to the Tyrolean Forest.

  朝チロルの森まで走って行きました。

 

 

 

I gravel our yard once.

  庭に1回分砂利を敷きました。

 

 

 

We enjoyed the fishing game and

  魚釣りゲームと

 

 

 

Anpanman DVD.

  アンパンマンDVDを楽しみました。

 

 

 

I applied putty to cracks of my handmade shelf.

  手作り棚をパテ埋めしました。初期の作品で隙間がいくつかあるのです。

 

 

 

We played at the kids park then

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

went shopping by light truck, Kaitos favorite car.

  Kaitoマンお気に入りの軽トラで買い物に行きました。

 

 

 

Kaito also likes this car, pushcart for kids.

  Kaitoマンはこの車も好きです。

 

 

 

At the ToysRUs,  

  トイザらスで

 

 

 

Kaito got this dump truck. As his birthday present, Kaito wants the toy of construction site. They have finished manufacturing already. Although I managed to get it from reuse shop on the Internet, it doesnt include the dump truck and a long load-carrying platform truck.  

  Kaitoマンはダンプカーを手に入れました。Kaitoマンがプレゼントとして欲しがっている「くみかえ工事現場セット」は製造終了で、何とかネットで買えましたが、ダンプとトラックが付いていないのです。

 

 

 

On the way back, we watched the limited express Azusa.

  帰り道に特急あずさを見ました。

 

 

 

I carried gravel one more time.

  もう一回砂利を運びました。

 

 

 

After dinner Kaito jumped from a closet then

  夕食後、Kaitoマンは押し入れから跳んで、

 

 

 

danced together with his friend Gaikocchan.

  お友達のがいこっちゃんと踊りました。

No comments:

Post a Comment