Tuesday, October 1, 2019

1st Oct. First Goods 初めの品物だぞ

First Goods
10日 初めの品物だぞ


Kaito trained his body as usual.
  Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。




We watched two commuter trains then walked to his nursery school.
  2本の通勤電車を見て、保育園へ歩いて行きました。




We made pot stands and a rocking chair.
  鍋敷きとロッキングチェアを作りました。




We played bowling with soccer balls and plastic bottles.
  サッカーボールとペットボトルでボーリングを楽しみました。




A comsumption tax was rised from 8 percent to 10 percent today. The first goods I bought, at 100 yen shop, was stapler with no staple.
  消費税が今日8%から10%に引き上げられました。初めの買い物は針なしホッチキスです。




I found the very strong garlic crusher. Id like it.
  強力ニンニク絞り器を見つけました。欲しいです。


 
Almost!
  もうちょいです。


 
Kaito climbed up the Osaka Station.
  Kaitoマンは大阪駅に登りました。

No comments:

Post a Comment