Tuesday, October 15, 2019

15th Oct. Chopsticks お箸だぞ

Chopsticks
1015日 お箸だぞ



Kaito didnt play at the kids park because these were wet.
  濡れていたので、Kaitoマンはキッズパークで遊びませんでした。




We waved hands to two commuter trains then
  2本の通勤電車に手を振って、


 
walked to his nursery school.
  保育園に歩いていきました。


 
We painted rocking chairs.
  ロッキングチェアの塗装をしました。




I watered Japanese white radish after school.
  放課後大根に水をやりました。




Kaito practiced chopsticks.
  Kaitoマンはお箸の練習をしました。




He always rides on Anpanman scooter with brushing teeth.
  Kaitoマンはいつも歯を磨きながらアンパンマンスクーターに乗ります。

No comments:

Post a Comment