Friday, October 11, 2019

11th Oct. The Rest 残りだぞ

The Rest
10月11日 残りだぞ





Kaito trained his body as usual.



   Kaitoマンはいつも通り体を鍛えました。




 Kaito waved his hands backward. Oh man!
  後ろ向きに手を振りました。おいおい・・・


 
We jogged in the morning then
  朝走って、





varnished woods of our work for a cultural festival.
  文化祭作品の木にニスを塗りました。




We enjoyed the sumo exchange.
 相撲交流を楽しみました。


 We made a title of our work with scraps of folding paper.
  折り紙の切れ端で作品タイトルを作りました。

I saw a dentist after work.
  仕事の後、歯医者へ行きました。





I brought the rest of wooden clapper back home. Kaito used it as if he is playing the drum.
  拍子木の残りを持ち帰りました。Kaitoマンは太鼓を叩くように使いました。

No comments:

Post a Comment