Friday, October 25, 2019

25th Oct. Bluetooth Speaker Bluetoothスピーカーだぞ

Bluetooth Speaker
1025日 Bluetoothスピーカーだぞ






Kaito rode on an Anpanman scooter in the morning.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗りました。





We saw two commuter trains off.
  2本の通勤電車を見送りました。


 
We made a cupcake.
  カップケーキを作りました。





It was our first time to play JENGA.
  ジェンガで初めて遊びました。


 
I received the printer ink I ordered.
  注文したプリンタインクを受け取りました。


 
Kaito took a bread by force.
  KaitoマンはTorojiro先生のパンを奪いました。





He likes to watch Thomas & Friends at Osaka Station.
  大阪駅でトーマスを見るのが好きです。






I will use this bluetooth speaker at school.
  学校でこのbluetoothスピーカーを使います。

No comments:

Post a Comment