Saturday, October 26, 2019

26th Oct. Rental DVD レンタルDVDだぞ

Rental DVD
1026日 レンタルDVDだぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。




Kaito washed his hands with my handmade stool before eating food.
  Kaitoマンは食事の前には、手作り踏み台に乗って手を洗います。


 
He likes bread.
  パン好きです。




We disposed this old massage chair, sold these old things and bought some new things at these shops.
  これらのお店で、古いマッサージチェアを処分し、古い物を売り、新しい物を買いました。




We ate and played at AEON mall.
  イオンモールで食べて遊びました。




At the stubborn mans ski shop, I bought the new ski for long turn at 70 percent off.
  いつもの頑固親父スキーショップで大回り用のスキー板を70%オフ(10万円引)で買いました。いつも通りです。




We enjoyed shopping again.
  また買い物を楽しみました。




Kaito watched rantal DVD Thomas & Friends with sitting on my handmade rocking chair.
  Kaitoマンは手作りロッキングチェアに座りながらレンタルDVDトーマスを見ました。

No comments:

Post a Comment