Thursday, October 3, 2019

3rd Oct. Too Long 長すぎだぞ

Too Long
10日 長すぎだぞ



Kaito was riding an Anpanman scooter.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗っていました。


 
After seeing commuter trains off
  通勤電車を見送った後、




Kaito brough my SEVEN ELEVEN umbrella.
  Kaitoマンはセブンイレブンの傘を運びました。




Its too long for Kaito.
  Kaitoマンには長すぎです・・・。


 
We used a saber saw to make some parts of a rocking chair.
  ロッキングチェアのパーツ作りに糸鋸を使います。


 
We dropped an advertisement of our cultural festival into a mailbox near our school.
  学校付近の家に文化祭の広告を配りました。




I have done nealy 70 % of 7 rocking chairs.
  7台のロッキングチェアの70%が終わりました。


 
Naked Kaito was watching TV when I came back home.
  家に帰った時、裸のKaitoマンがテレビを見ていました。

No comments:

Post a Comment