Wednesday, October 23, 2019

23rd Oct. Freight Train 貨物列車だぞ

Freight Train
1023日 貨物列車だぞ





In the morning, Tamami pulled the bedding, that Kaito lay down on. Kaito calls it freight train.
  朝、TamamiさんはKaitoマンが寝ころんでいる布団を引っ張りました。Kaitoマンは"貨物列車"と呼びます。




Kaito didnt play with swings maybe because it was wet due to the night dew.
  Kaitoマンはブランコで遊びませんでした。たぶん夜露で濡れていたからでしょう。


 
We saw two trains off then
  2本の電車を見送って、




ran to his nursery school.
  保育園へ走って行きました。




We  prepared the timbers for rocking chairs.
  ロッキングチェア作りの為に材木を準備しました。




I bought printer inks on the Internet.
  ネットでプリンタのインクを買いました。




Kaito drove an Anpanman scooter at high speed.
  Kaitoマンは高速でアンパンマンスクーターを運転しました。

No comments:

Post a Comment