Monday, October 7, 2019

7th Oct. Ticklishness くすぐったがりだぞ

Ticklishness
10日 くすぐったがりだぞ




 
Kaito was playing at a bedroom.
  Kaitoマンは寝室で遊んでいました。




I moved to Matsumoto city center then took a school bus of my school to help my students.
  松本市街地へ移動し、生徒支援でスクールバスに乗りました。



 
We continue making rocking chairs.
  ロッキングチェアを作り続けています



 
After school bus on the way back,
  帰りのスクールバスの後、


 
I ate my favorite noodles but I didnt go to Shohou Hotel and didnt had massage because...
  お気に入りラーメンを食べましたが、翔峰ホテルに行きませんでしたし、マッサージも受けませんでした。なぜなら・・・



 
I have the same massage bed now.
  今は同じマッサージベッドがあるからです。





Kaito is very ticklish boy.
  Kaitoマンはくすぐったがり少年です。

No comments:

Post a Comment